New blog layout!

Thanks to the lovely and talented Sharnee from suckmylolly.com, I have a new design.

Oh, click over from bloglines and google reader, you lazy shits.

I LOVE it.

And I did not make it easy on Sharnee.

This is how things went down…

Peter:
I want a new design for my site.

Sharnee: That’s what I do.

Peter: The green… displeases me. *dismissive hand wave*

Sharnee: What do you have in mind?

Peter: More… black and white-ish.

Sharnee: OK. And?

Peter: Where do you think butterflies go in the rain?

Sharnee: I’m not sure…

Peter: And the main font… I want it to suck less.

Sharnee: Can you be more specific?

Peter: *considers* No.

Sharnee: OK…

Peter: And I want hula girls!

Sharnee: You want hula girls on your blog template?

Peter: Blog template?

Sharnee: Seriously, any more details you could give me would really help me out and —

Peter: I was at the crib, sittin’ by the fireplace, drinkin’ cocoa on the bear skin rug. The door bell rang. “Who could it be?” Thought to myself, then started to shrug.

Sharnee: Uhm… I am just going to toy with it for a bit. I’ll e-mail you some ideas.

Peter: The government!!

And she still created exactly what I was looking for!

You may also like...

No Responses

  1. Miriam says:

    I quite enjoy the Hula Girls. They ad an ambiance that was previously lacking :)

    http://lspoon.wordpress.com

  2. Peter says:

    I know, right? I love them. I already feel much more at home with this new deign.

    Whether or not that yields better posts…

  3. sharnee says:

    Hahahahaha! That was the funniest thing I’ve read in ages.

    You rock.
    I’m glad you like the design!

  4. fear.of.landing says:

    You had me at the C and C Music Factory reference! What’s not to love about 90’s hip-hop?

  5. Becky says:

    Yay for Hula girls!

  6. molly says:

    Very nice. I’m digging the hula girls.

  7. each of the two says:

    oooh next time get her to make a hula GIF so she actually moves!

  8. CamiKaos says:

    it looks great

  9. blogging says:

    you, crack me up.

    like the new design, but love the hula girl. i think snowman and bandit would agree.

  10. lfar says:

    Wow, nice template! S/he is GOOD! Aaand I’m browsing her site now

  11. Ashley says:

    hahaha! loving the new layout. especially the hula girls, what blog is complete without them? shit i gotta get to work on that…

  12. ~**Dawn**~ says:

    Too bad for me that I didn’t visit enough before now to fully appreciate the change in atmosphere, but I like what it is now! Does that count?

  13. QueenBee says:

    We’re the lazy shits? And who had someone else redo their site? Mmmhmmm..that’s what I thought!

    I do love it by the way. And totally heart the hula girls. Well done, Sharnee! Well done!

  14. cdp says:

    hee hee hee

    oh, sorry. don’t mind me, I’m still laughing about the butt toast.

  15. Cait says:

    Yeah, but she lost control I wouln’t take the bait.
    I said chill baby baby chill baby baby wait
    My girl bust in, Caught us creating a boom
    She said “Girlfriend”?
    Things that make you go hmm

    And I totally did that to KLC when she did my masthead. “I want my dog. And pretty font”

  16. Airam says:

    And you got your hula girls!

  17. Michelle and the City says:

    this is why designers get so frusterated!?

    ” i want the font to suck less
    can you be more specific?
    no”

    LOL – this is my life!

  18. mcgee says:

    will you get very bored if every comment i leave you goes something like this?

    “hahahaha.”

    i can’t help it. you’re funny.

    and also…LOVE the hula girls.

  19. Princess Extraordinaire says:

    Marry her…

  20. Eve says:

    Nice hula girls!

  21. Steph says:

    This is so YOU, Pete, i’m loving it. Sharnee is the best and soooo patient, bless her cotton socks.

    Really diggin the hula girls.

  22. Clink says:

    I leave you for a few days and I come back and it’s all CHANGED and DIFFERENT and I’m all OMIGOD I HAVE MISSED SO MUCH.

    But I lurve. You and the new layout. Both. (I’m such a lazy shit and I totally wasn’t going to click over from Google Reader until you told me to.)

  23. sybil law says:

    With those helpful hints, how could she not?!
    At some point, if we were hanging out together, I think I’d just have to flat out slap you.
    But in a friendly way. :) Haha
    You are hilarious!

  24. Airam says:

    Dude … I think my comp is fucked because your entire posts are pushed down. WTF?

  25. Paige Jennifer says:

    Just when I thought my layout couldn’t get any lamer…

    Perhaps I will match your Hula Girls – you think little Magnum P.I.’s would have the same je ne sais quoi? Yeah, me neither. Dammit!

  26. libby says:

    verrry nice! i like it a lot!!

  27. Erika says:

    I’ve developed a certain affection for this new layout. At first I was all…”what are you doing, quit messing about” and then I was all like “Hmmmmmm…” but now I’m all like “it’s black, it’s white, it’s fab”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *